23 ago 2013

Reutilitzem un TEXÀ vell

En tinc molts, de texans, que s´han quedat petits, que tenen forats ja impossibles d´arreglar, que m´han donat perquè saben que "alguna cosa en faras".....
He fet varies coses amb ells, que un altre dia us ensenyaré, però necessitava un lloc per posar els meus RETOLADORS DE ROBA , separats de tota la resta de rotuladors del meu fill, i .....

si voleu estar entretinguts una estona i sabeu cosir una miqueta, heu de dibuixar i retallar dues RODONES, jo les he fet de 25 cm de diàmetre. Les he ENCOLAT amb cola per roba o les podeu embastar perquè s´aguantin.
Dibuixeu rodones concèntriques amb un color blanc, com si sigués una DIANA.
Cosir amb un fil gruixut per cada línia blanca, amb un PUNT SENZILL, com d´embastar. Jo faig un nus al principi i al final de la rodona deixo el fil llarg, i així cada rodona.
Finalment, quan les tinc totes, vaig estirant dels fils per arrugar el cistell, poc a poc, un darrera l´altre fins que vegis que t´agrada. Llavors tornes a enfilar l´agulla i remates.
TA CHAAAAAANNNNNN ¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario