11 mar 2014

Nova utilitat per les caixes de maduixes

Passejant pel MERCAT SETMANAL no he deixat de mirar el munt de CAIXES DE MADUIXES que la senyora fruitera anava apilant perquè ja no teníen servei.

Les mirava i les mirava i desseguida vaig pensar com de bé em podien anar per GUARDAR MATERIALS de les nostres manualitats al TALLER.

Li vaig demanar a la senyora fruitera i em va dir que em podia emportar totels les que volgués , SIIIIIII ¡¡¡¡ em va agradar la idea i en arribar a casa vaig començar a buscar pintura i
MANS A L´OBRA ¡¡¡



unes en BLANC d´altres en NEGRE , i els topos va ser divertit de fer-los, amb un full de plàstic vaig fer foradets amb una foradadora petita i després vaig posar el plàstic sobre la caixa i amb un pincell de poc pèl vaig pintar TOPOS sense cap ordre amb la tècnica d´ESTARCIT (amb no gaire pintura nem donant copets fins que quedi pintat).

Ja espero la setmana vinent a buscar-ne més . AIXÒ ENGANXA ¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario