18 feb 2018

Taller de joguines als Instituts

Fa uns dies vaig visitar el Institut Salvador Segui de Barcelona per fer uns tallers per a nois i noies estudiants de primer curs d'Educació Infantil.

Haig de dir que fer tallers creatius amb adults em suposa sempre un repte perquè haig de canviar el registre molt, acostumada a treballar més amb nens i nenes. La meva proposta és aconsegir treure el màxim de creativitat de cada persona, facilitant un ambient de llibertat que els faci sentir bé amb allò que fan, sense comparar-ho amb els altres ni cap expectativa creada.

Així i tot,  encara que és la meva finalitat, no ho aconsegueixo amb totes les persones. Cada una és diferent, amb les seves pors, creences, ambicions, ego .... el món de l'adult és tot un univers.

Si el grup són estudiants, el resultat també anirà molt condicionat en els estudis que estiguin fent (les seves aspiracions, desitjos, vocació) i les persones docents que tenen al seu voltant. Em refereixo als Mestres, les persones que els acompanyen en el seu aprenentatge i que els transmeten coneixements però també valors i emocions.

Tot això per dir-vos que en aquest institut es respira creativitat, amor, il.lusió, curiositat. I és per això que ha estat una tarda molt emocionant, perquè he vist nois i noies amb ganes de "jugar".




No hay comentarios:

Publicar un comentario